U bent hier: Home

Welkom

De School of Education Associatie KU Leuven is een samenwerkingsverband tussen 15 onderwijsinstellingen die lerarenopleidingen aanbieden.

Welkom op de website van het Expertisenetwerk 'School of Education Associatie KU Leuven'.

Graag kondigen we de vierde editie van de Masterclass voor Lerarenopleiders aan. Voor deze editie hebben de masterclasses van Gent en Leuven de krachten gebundeld en met de steun van de Vereniging Leraren­opleiders Vlaanderen (VELOV) zijn we blij om deze vernieuwde editie van een Vlaanderenbrede Masterclass voor Lerarenopleiders voor te stellen.

De Masterclass start in oktober 2016 en is  bedoeld voor leraren­opleiders die op zoek zijn naar verbreding en verdieping van hun deskundigheid, die bereid zijn om zichzelf als lerarenopleider in vraag te stellen en om de eigen praktijk te onderzoeken en die willen leren van, met en aan elkaar. Alle lerarenopleiders zijn welkom (ongeacht net, associatie of instelling: centrum voor volwassenenonderwijs, hogeschool of universiteit).

Meer informatie vind je op http://vlaamsemasterclassvoorlerarenopleiders.weebly.com/

Over ons

SoE 2016-2017

School of Education blijft in 2016-2017 inzetten op twee actieterreinen: de Masterclass voor Lerarenopleiders en Samenwerking tussen de lerarenopleidingen.

Projecten

Binnen de School of Education zijn onze partnerinstellingen actief met de uitvoer van specifieke projecten rond actuele onderwijskundige thema's.

SoE output

Realisaties, brochures, documenten, filmpjes, info over afgelopen evenementen enz. van werkgroepen, projecten en School of Education vind je hier.

In de kijker